בקבוקי שתייה לכל צורך

בקבוקי שתייה לכל צורך

כולנו יודעים כמה חשוב לשתות מים ומכירים את החשיבות של כמות נוזלים מספקת לגוף. יודעים ומכירים - אבל לא תמיד מקפידים לבצע. שתיית מים בקיץ נראית לנו ברורה ומובנת יותר, ואנשים רבים נוטים לחשוב שבחורף הגוף צורך פחות נוזלים. אומנם בחורף אנו נוטים להזיע פחות, אנחנו צמאים פחות, אבל דווקא עונה זו שבה אנו נמצאים בחללים מחוממים, שותים משקאות עם קפאין כמו תה וקפה שגורמים השתנה מרובה, יחד עם הקור, יכולים להוביל לאיבוד נוזלים ולהתייבשות.

שומרים על גוף בריא

שתייה מועטה מדי עלולה לגרום לבעיות בריאות, לכאבי ראש, סחרחורות ועוד, ולכן חשוב להקפיד לשתות מספיק נוזלים. שתיית מים חשובה לבריאות העור, לירידה במשקל, לריכוז ועוד. במחקרים שנעשו בנושא נמצא קשר ישיר בין כמות נוזלים תקינה בגוף לבין יכולת חשיבה בפתרון בעיות ובתפוקה בעבודה. זאת ועוד, מיעוט נוזלים בכל גיל יכול לגרום לעצבנות ואינו יעיל בהתמודדות עם סטרס ולחץ נפשי. אחת השיטות היעילות שיכולה להביא לשתייה מספקת היא בקבוק אישי שנמצא איתנו ומזכיר לנו שצריך לשתות. בקבוקים אישיים לשתייה קרה או תרמוסים לשתייה חמה הם דרך מצוינת לצריכה של נוזלים בכל זמן: בעבודה, בלימודים ובדרכים.

שומרים על הסביבה

מוצרים חד־פעמיים הם היום הרבה פחות בשימוש מבעבר, וזאת בשל ההבנה שהם פוגעים בסביבה, מלכלכים, לא יעילים ולא בריאים. המעבר לכלים רב־פעמיים הוא אומנם איטי אך נעשה רווח יותר עם הזמן, והשימוש בבקבוקים רב־פעמיים הופך יותר ויותר נפוץ. אין סיבה לזרוק בקבוקים כשאפשר למלא אותם שוב ושוב, ואין יותר טוב מבקבוק אישי ואפילו עם כיתוב שבוחרים.   

בקבוקים ממותגים לקבוצות ולעובדים

ביחס למוצרים שונים שאפשר להעניק לעובדים, לבני משפחותיהם וללקוחות, בקבוק אישי ממותג הוא אחת המתנות השימושיות ביותר לימות הקיץ והחורף. אפשר להעניק בקבוקי נירוסטה לשתייה חמה או קרה אשר מבודדים מחום ומקור ושומרים על המים או המשקה החם בטמפרטורה הנדרשת, אינם נוזלים ושומרים על צורתם לאורך זמן. לכל המוצרים הללו יש סגירה הרמטית של המכסה, והם בעלי תו תקן ישראלי 5113. ניתן אף להוסיף להם ידית נשיאה, כך שקל להחזיקם או לתלות אותם. התרמוסים והבקבוקים השונים, שאותם אפשר להשיג בגדלים שונים – נפח חצי ליטר, קטנים יותר וגדולים יותר – יכולים לשמש את העובדים ובני משפחותיהם ביום־יום, בטיולים ולפעילות ספורטיבית. קבוצות ספורט שונות לילדים ולמבוגרים נוהגות להזמין עבור המתאמנים בקבוקים ממותגים המשייכים אותם לקבוצה ייחודית, וכך גם חברות וארגונים שונים במשק.

בקבוקים מודפסים וממותגים

בקבוק מודפס, ממותג וייחודי הוא מתנה נהדרת לקחת לאימון, ללימודים או לעבודה, וכל עובד ישמח להתהדר במוצר שמזוהה איתו ועם חברה שמשקיעה בו. מוצר כזה מהווה גם כלי פרסומי של החברה המופיעה עליו. להדפסה על המוצרים הללו ניתן לבחור משלל הצבעים והדוגמאות, בין אם הוא עשוי מפלסטיק או מנירוסטה. ניתן להוסיף הדפס משי לפי בחירה של לוגו החברה, ביטוי, שם של קבוצה או כל כיתוב ללא הגבלה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות חברה שגם משווקת את המוצרים, גם דואגת לעיצוב ההדפסה, גם זמינה עבורכם לכל התייעצות או שאלה וגם דואגת שההזמנה, גם בכמויות גדולות מאוד, תגיע אליכם בזמן ולשביעות רצונכם. אנו בחברת שוגון מתמחים בשיווק מוצרים לעובדים, ללקוחות, לחברות ולקבוצות גם בכמויות גדולות. אנו עובדים עם החברות הגדולות במשק, עם כוחות הביטחון, חברות פרטיות, ארגונים ציבוריים, עיריות ועוד. אנו אחראים לכלל הפרטים ודואגים שההזמנה תגיע בזמן ובאיכות גבוהה.