אודות שוגון

חברת שוגון נוסדה ב 1986 ומאז מתמחה בפיתוח וייצור כל סוגי התיקים, התרמילים, תיקים לטיולים, תיקי חיילים, תיקי השרוך ("תיק נייק"), תיקי צד, תיקי כותנה/יוטה, טרולים, מזוודות, ארנקים ומוצרי עור אחרים, מוצרי בטיחות, ביגוד בנראות גבוהה כמעילים, אפודים זוהרים וחליפות סערה, ציוד מגן אישי ומוצרי קד"מ (קידום מכירות).

אנו גאים לנהל ולשלוט בכל תהליך העיצוב, הייצור והמשלוח של המוצרים שלנו. אנשי הצוות המסורים שלנו אחראים לכל, החל מרעיון או סקיצה, דרך בחירת צבעים וחומרי גלם, ייצור דוגמאות, שליטה בייצור ההמוני, וכלה בבקרת המלאי והמשלוח לכל נקודה בישראל או בעולם.

עבור אנשי הצוות שלנו, שהם מומחים לתיקים, תיקים זו אהבה גדולה ומוקד עניין. תיקים, מזוודות וארנקים – זה העולם המקצועי שלנו ! המעצבים הגרפים המנוסים והיצירתיים שלנו מעצבים מוצרים מקוריים ויחודיים, לפי הבנתנו את דרישות השוק, או בהתאם לדרישת הלקוח. אנו מייצרים את מרבית מוצרינו במפעלים בגודל בינוני במזרח אסיה, רובם עסקים משפחתיים של תיקים, מזוודות או מוצרי עור. במקביל, אנו מקפידים להמשיך ולייצר הזמנות קטנות, מיוחדות, או דחופות במיוחד במפעלים מקומיים בארץ. קשרי העבודה הטובים וארוכי השנים שיש לנו עם היצרנים מבטיחים איכות גבוהה ועמידה בלוחות זמנים. הודות לניסיון ארוך שנים ולקשרינו עם מגוון מפעלים, ביכולתנו להתאים כל תיק/מוצר, למפעל המתאים ביותר לייצור, דבר שמבטיח ייצור מהיר ואיכותי, בעלות נמוכה ככל שניתן.

מוצרי הגלם העיקריים שלנו הם פוליאסטר לסוגיו, ניילון (קורדורה), כותנה, יוטה, עור ודמוי עור, וסוגי בדים נוספים, שמתעדכנים לפי דרישות השוק והלקוחות. במעבדת הטקסטיל שלנו נערכות בדיקות קפדניות של הבד, הרוכסנים, התפרים והאבזמים של מוצרינו, כמו גם של איכות האריזות (קרטונים, שקיות) עצמן. אנו רואים עצמנו אחראים לאיכות התיקים, הארנקים המזוודות ושאר המוצרים שלנו, ומפקחים ישירות על כל תהליכי הרכש, הייצור, האריזה והמשלוח. בדיקות חומרי הגלם מתבצעות לפני הייצור, וכך נמנע שימוש בחומרי גלם פגומים. אנו מאמינים שהמנעות מחסכון, קטן יחסית, בשלב ייצור התיק, לרוב תישתלם – שכן נמנע שימוש בחומרי גלם שיגרמו לנזקים גדולים מאוד למוצרים מוגמרים. תיקים, תרמילים, צ'ימידנים, מזוודות וארנקים הם מוצרים שעובדים באופו יומיומי, וחובה להשתמש בייצורם בחומרי גלם איכותיים, עמידים, מאריכי חיים, וכן להקפיד על תפירה מקצועית וטובה.

ביכולתינו לספק, על פי דרישה, מסמכים המעידים על איכות חומרי הגלם ותנאי ההעסקה הנאותים במפעלים המייצרים עבורנו*. אנשי הקשר במשרדנו במזרח אסיה מבקרים באופן סדיר במפעלים השונים, ומדווחים באופן שוטף על כל הזמנה והזמנה. במקביל אנו עומדים בקשר עם הלקוחות בארץ, והם מעורבים בשלבי הייצור ככל שצריך.

הודות לנוהלי העבודה והייצור שלנו, ביכולתנו לייצר דוגמא ראשונית במהירות, לשלוט באיכות חומרי הגלם והעבודה  של הייצור ההמוני, תוך אבטחת עלויות נמוכות, איכות גבוהה ומשלוח מהיר.

חברות בעלות שם עולמי נסמכות על המומחיות שלנו עבור המוצרים המתאימים להן ביותר כאשר הן בוחרות בנו לקידום שמן על ידי התיקים, המזוודות, מוצרי העור ושאר המוצרים שלנו.

 

מגוון התיקים, מזוודות ומוצרי העור שלנו כולל:

תיקים לקידום מכירות (תיקי קד"ם): תיקים לפרסום, תיקים עם לוגו, תיקי שרוך, תיקי כותנה/יוטה, הדפסה על תיקים,....                       

תיקי גב: תיקי טיולים, תיקים לחיילים, תיקי בית ספר, תיקי גב למחשב ניד, תרמילים, תיקי סטודנטים, תיקי גב זוהרים (הי-ויז)....

תיקי נסיעות וספורט: תיקי נסיעות, תיקי ספורט, תיקי נשיאה, תיקים לנשיאת בגדי עבודה, תיקי רחצה....

תיקי מחשבים: תיקי גב וצד למחשבים ניידים במספר גדלים ועיצובים, תיקים עם גלגלים למחשב נייד,...

תיקי עסקים וכנסים: תיקי כנסים, תיקי מסמכים, תיקים לתערוכות, תיקי מנהלים, מזוודות לנסיעות עסקים, תיקי גב עם גלגלים...

תיקי פנאי: תיקי גב עם שקית שתיה, צידניות, תיקי ארוחות צהריים לילדים, תיקי חוף, תיקי קניות....

מזוודות: מזוודות קשיחות, מזוודות רכות, טרולים עם גלגלים, מזוודות לעלייה למטוס....

מוצרי עור: ארנקי גברים, ארנקי נשים, אביזרי עור ודמוי עור לגברים ולנשים, תיקיות מסמכים, פולדרים, נרתיק לדרכון, תגיות למזוודות, מוצרים למשרד, מוצרים לנסיעות, מתנות יוקרה....

ביגוד בנראות גבוהה: אפודים זוהרים, אפודי רכב, ווסטים זוהרים במגוון צבעים, חליפות סערה, מעילים, מעילים זוהרים, מעילי גשם, כובעים, תיקי עבודה, חולצות ועוד. מוצרי הביגוד הזוהר הינם בעלי תו תקן EN20471 / ANSI

ציוד הגנה אישית ומוצרי בטיחות: קסדות עבודה (מודפסות), כובעי חבטות, ציוד להגנת העיניים, משקפי מגן, ציוד להגנת האוזניים, אוזניות, אטמי אוזניים, מגיני ברכיים, בירכיות, מוצרי הגנה מהשמש, מגיני עורף, כיסוי עורף לקסדה, כובעים רחבי שוליים, כובע מצחייה, כובעי צמר, כפפות, ציוד מגן אישי ומוצרים נוספים ומגוונים המיועדים לעבודה בשטח.

 

הזמנות מיוחדות זו ההתמחות שלנו

מחלקת הפיתוח של שוגון תשמח לעזור בקידום הרעיונות שלכם לתיקים, מזוודות, תיקי ספורט ונסיעות, נרתיקים ומארזים שונים, ארנקים, או כל מוצר טקסטיל אחר, החל מלוח הציור דרך הדמיות ממוחשבות, תכנון האריזה, הייצור, ועד המשלוח והאספקה. הלקוח הינו שותף מלא בעיצוב המוצר המיוחד שלו, בבחירת חומרי הגלם, ובשאלות שעולות במהלך התהליך, כשיקולי מחיר, שינויים בעיצוב, התאמה לשימוש, ואופי האריזה.

אם תספקו דוגמא, הדמייה, או סקיצה, ואת מסגרת הזמן והתקציב שבידיכם, נוכל להציע הצעות ולספק הדמיות ודוגמאות המובססות על ניסיוננו הרחב. נשמח לתת הצעת מחיר לצרכים שלכם עבור ייצור מיוחד, ולעזור במציאת מקורות ייצור מתוך מגוון המפעלים המייצרים עבורנו במספר מקומות בעולם.

שוגון הינה הבחירה האידאלית לייצר עבורכם מוצרים איכותיים העונים לדרישות, צרכים, תקציב והטעם שלכם, כמו גם למועד ההספקה הנדרש.

יש לנו משרד במזרח אסיה, אשר עומד בקשר ארוך ויומיומי עם מפעלים מגוונים לייצור תיקים מסוגים שונים, ודרכו אנו משיגים קשר ישיר ומהיר לקווי הייצור. קשר זה מבטיח ייצור מהיר, איכותי ואמין, ע"י בעלי נסיון. את היכולת הזו אנו תמיד שמחים להעמיד בידי הלקוחות שלנו, שמקפידים לחזור ולהיעזר בה.

 

מוצרי עור ודמוי עור

נשמח להציע מגוון רחב של מוצרי עור ודמוי עור, מוצרים שמרנים/מסורתיים כמו גם מודרנים. אנו מייצרים מגוון מתנות, אביזרי משרד, נרתיקי מסמכי נסיעות, תיקי איפור, ארנקי גברים וארנקי נשים, ועוד מוצרי עור רבים מסוגים שונים של עור איכותי. אנו מציעים מוצרנו מעור עילי, עור נאפה, זאמש ודמוי עור.

 

חברת שוגון היא הבחירה של חברות בעלות שם עולמי כספקית מוצרים בסטנדרטים מעולים המיוצרים מחומרים המתאימים לדרישות הלקוח, במחירים נוחים ובלוחות זמנים אחראיים.

רוב המוצרים זמינים במלאי להספקה מיידית או אפשריים לייצור בצבעים או חומרים שונים בהזמנות מיוחדות.

לכל המוצרים ניתן להוסיף לוגו של העסק שלכם, או כל טקסט ואלמנט גרפי אחר, בהדפסת משי, רקמה, הטבעה או חריטה.

לשוגון הכבוד לעבוד שנים רבות עם החברות המובילות בישראל כחברות הייטק, תעשייה וחברות לייצור ביטחוני, משרדי ממשלה, עיריות, צה"ל, בנקים, אל על, וגופים ציבוריים ופרטיים רבים.

כל מוצרינו, התיקים, המזוודות, הארנקים ופריטי הביגוד שלנו פותחו על ידנו בארץ, ואנו היצרנים הבלעדיים שלהם. שוגון גאה להיות חברה שמפתחת את מוצריה בעצמה באופן מקורי, ואנו אחראים לאיכות המוצרים שלנו.

חברת שוגון תיקים הינה ספק מוכר של משרד הביטחון ומשטרת ישראל מזה כ 20 שנה.

שוגון פועלת תחת תו-תקן ISO 9001.

 

* REACH Compliance, Oeko-Tex Standard, Wrap Compliance, Fair Labour Association, Sedex.

NOW TRENDING

הצג הכל
BEST SELLER
שחור
שחור
שחור
BEST SELLER
אדום/אפור/שחור
אדום/אפור/שחור
BEST SELLER
כתום
כתום